2010. február 7., vasárnap

Sakrendelésss (nagy elmék, ha találkoznak)

Végre beöltözsünk! :)
Kizsmóki doktor Spokknak öltöz, Nagymokké pedig Körkapitány helyett
azs egézséges életmód ézs infulenza, valamint mókusenkefalitis járvány(!) elleni védekezséss miatt doktor Lenkejnek, a vitaménkirálynak öltöz.

Íme egy átlagos párbeszéd kettejük közt:
NM - (lelkesen)ááá, üdvözslööööm!
KM - Spokk.
NM - emléksem önre! doktor Lenkej.
(Kézfogás)
KM - Azs ki?
NM - Ki?
KM - Doktor Lenkej!
NM - Dehát Doktor Lenkej én vagyok!
KM - Spokk! üdvözslöm!
NM - ááá, doktor Spokk! üdvözslöm! Hoty solgál a kedves egézsége?
KM - Olvasta a könyvem? Spokk - Tyetyemő ézs gyermekgondozsásss?
NM - Nyilván! Dedikált kötetem van. (mutatja)
KM - Nahááát! ézs ki dedikálta?
NM - doktor spokk!
KM - (lelkesen)ÜÜÜdvözslöööm! (meglepődve) dehát doktor spokk én vagyok!
NM - üdvözslöm! Doktor Lenkej.
KM - Lenkej doktor! maga átutalt etymillió dollárt a tyientológussoknak.
NM - Ki?
KM - Doktor Lenkej!
NM - Dehát doktor Lenkej.... Haggyuk! Bevette már a mai vitaménját?
KM - Igen, a vitaminokat sedek! A Kutvizset! (Q10) a memóriámra!
Emléksem is Önre!
...
Doktor Lenkej ezúttal hivja fel a fityelmet, hogy a vitaménok
kiserelése megváltozott ézs hotyaz eleségre, illetve azs egéséégre
vityásni kell! meg a tyityákra!

1 megjegyzés:

Karfiol írta...

Ezek dillók...:D

Megjegyzés küldése