2010. január 13., szerda

nht!

Kismóki az Édesvölgyi Suli Serelmes Ikreinek öltöz! Egysemélyben!

8 megjegyzés:

pudingocska írta...

jaj, de imádnivallllló. azs egyik sebbb, mint a mászik.

zöld írta...

Jessum, olvastam.....

Karfiol írta...

Nekem nem engedték az anyukámék, hogy iylentet olvassak, ezért titokban mindig átjártam az Etához, annak megvót az összes, meg az összes Döníz is, és ott olvastam! Dzsesszika vagy mi vót a nevük.

Kimmo írta...

Végre valakikk olvastak! :)) Igen A Dzsessika aziss én vagyok!

Karfiol írta...

És hoty hínak máshogyan, aki is te vaty?

Kimmó írta...

Sajnoss ast nemtudni, mer mindenki tyak a Dzsessikára emléksik!

Karfiol írta...

Utánnanézteeeeeeeeemmm!!!!

Elizabett Wékfíld!!!

Kimmo írta...

ZSeniáliss!!! Kösönjük Karfiol mokkéééé!!!

Megjegyzés küldése