2010. január 7., csütörtök

Uj hirek!

Nammo vagyok! máma reggel a Gazdátykám férjetykéjével (aki Kizsmóki
gazdátykája) bityajjal mentünk a munkiba. Jómagam a kaputyniban
foglaltam helyet éppen, mikor az eset történt, vagyizs amikor a jeges
uttesten eltanyáltunk. Egy saltómortálét követően fejjel álltam a hóba
ézs a jobbik fületykém bolytya enyhén deformálódott, lelapult, de
semmi ok pánikra, mázs sérülés nem történt. Engemet azsóta tejbe-vajba
borogatnak ézs roppant elégedett vagyok. Többet foglalkoznak velem,
mint a bébivel ézs állítólag ma vana pótsülénapom! Nyilvááááán!!!
:))))

Kizsmóki üzeni, hoty elment kiharapni a pókot a sarokból. Segéééény!

4 megjegyzés:

zöld írta...

huhh, pedég ma póknak akartam őtözni, de serentyére inkább gombóty lettem.

Csillagvihar írta...

Jobbulázst!

Csillagvihar írta...

Jobbulázst!

Karfiol írta...

Jahaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjj, dejóóó, hoty megvatytok!!!!!!!!!! Mán úty,de úty hiányoztatok, hoty kapásból hoztam a hiányzási idő alatt összegyűjtött motyorót-almát-fahélllyas narancst. Ami 16 tonna!!! De nem fekete szén!

Boldog pót és eljövendő és elmúlt születézsnapot! A deformálbojt a legszebb bojt, mer' az egyedi!

Megjegyzés küldése